PDF to Music

07.05.2011 08:59

Velmi šikovný prográmek nejen pro ty, kteří neradi čtou noty a hudbu se raději učí poslechem. Jak již napovídá název, program umí kovertovat notový zápis z PDF do souborů hudebních formátů (MIDI, MP3, ...).

Program jsem vyzkoušel a musím říct, že funguje docela dobře. Jedinu vadu na kráse jsme však přece objevil. Při převodu cca 4 stránkového notového zápisu (v programu přímo zadáváte počet stran, které chcete překonvertovat) se mi do mp3 převedla jen polovina. Řešení této chyby je ale jednoduché - stačí zadat větší počet stran :-) Do mp3 se mi sice převedlo více not než jsem původně chtěl, ale to co bylo navíc, jsem snadno smazal v open-source programu Audacity.

Pozn. Program jsem netestoval ve Windows, ale v linuxovém Ubuntu, což je možná příčinou výše popsané chyby.

Více informací o programu PDFtoMusic najdete zde.

Program se taky nachází na uloz.to (pouze informuji, že tam je, nikoho nenabádám ho stahovat :-) )